Wielki Test Salonów 2021
Chylińscy z tytułem Bardzo Dobrego Salonu
Chylińscy z tytułem Bardzo Dobrego Salonu
Zostaliśmy docenieni w „Wielkim Teście Salonów”, przeprowadzanym co roku przez redakcję tygodnika „Auto Świat”.
Zdobywamy tytuł Bardzo Dobrego Salonu
Zdobywamy tytuł Bardzo Dobrego Salonu
Już osiemnasty raz redakcja tygodnika „Auto Świat” przeprowadziła coroczne badanie, w ramach którego tzw. „tajemniczy klienci” odwiedzali salony poszczególnych marek samochodowych, dążąc co wyłonienia dealerów świadczących najwyższej jakości usługi.
Wielki Test Salonów Auto Świata zrealizowany został przy współpracy z agencjami badawczymi Minds&Roses oraz Kantar. Aż trzynastu spośród siedemnastu dealerów marki Volkswagen otrzymało rewelacyjne rezultaty, osiągając wskaźnik ogólnego poziomu spełniania standardów wynoszący ponad 90%. Salon Chylińscy zdobył aż 96,2%!
Do najważniejszych filarów sukcesu dealerów Volkswagena w tegorocznej edycji Wielkiego Testu Salonów należą: zachęcanie klientów do jazd testowych (szczególnie modelami typu BEV i PHEV - elektrycznymi i hybrydowymi), podwyższone standardy higieny i bezpieczeństwa w czasie pandemii oraz wysokie kompetencje pracowników salonów.
Niebagatelne znaczenie dla marki Volkswagen ma rozwój salonów z myślą o wymogach elektromobilności. Dostępność ładowarek dla klientów w salonach i fakt, że są w nich wydzielone strefy zarezerwowane dla aut elektrycznych, tzw. strefy ekspozycji wyposażone również w wallbox, mocno przyczyniają się do sukcesu marki na tej płaszczyźnie. Dodatkowo, wszyscy dealerzy uczestniczą w wewnętrznym programie, który zakłada promowanie jazd testowych, w szczególności jazd samochodami typu BEV i PHEV. Dla wielu klientów jest to pierwsza okazja do poznania możliwości samochodu elektrycznego.
W salonie Chylińscy stale podnosimy swoje kompetencje poprzez system szkoleniowy, który obejmuje regularne szkolenia produktowe wraz z porównaniem do konkurencji, szkolenia zdalne (on-line / live streaming), które pozwalają uzyskać wiedzę bez opuszczania punktu dealerskiego, wizytę trenera, który odwiedza salon i przekazuje personelowi wiedzę z zakresu konkretnych modeli.
Do wielu dobrych praktyk, które są stosowane przez nasz salon należą m.in. zapewnienie sprzedawcom narzędzi do zdalnej obsługi klientów, informowanie klientów o tym, w jaki sposób mogą skontaktować się z dealerem, dezynfekcja i ozonowanie samochodów testowych.
Bardzo precyzyjnie monitorujemy wszystkie kluczowe interakcje pomiędzy klientami a dealerami, aby mieć pełną wiedzę o naszych mocnych stronach jak i o deficytach. Stworzyliśmy wewnętrzny „Wskaźnik Jakości Obsługi” opisujący codzienne doświadczenie Klienta w naszych salonach. Wskaźnik ten analizujemy i dyskutujemy z Dealerami po to, aby nasze usługi były na jeszcze wyższym poziomie. Wynik naszej marki w Wielkim Teście Salonów pokazuje ze działania, które podejmujemy są trafne - zaznacza Tomasz Piasny, dyrektor rozwoju sieci dealerskiej marki Volkswagen.
Jak nas znaleźć?
Jak nas znaleźć?